Szkolenia i warsztaty
Każde szkolenie uwzględnia specyfikę potrzeb klienta. Dopasowujemy zawartość szkoleń do specyfiki firmy, wymogów branży i charakterystyki uczestników. Nadrzędnym celem szkolenia jest uświadomienie pracownikom, iż właściwy wizerunek służbowy jest skutecznym narzędziem w pozyskiwaniu klientów, wpływa na kształtowanie osobowości i poczucie własnej wartości.
Proponujemy:
- szkolenie dla poszczególnych grup pracowników (osobno dla Pań i Panów) uwzględniające zasady dress code dla konkretnego stanowiska pokaz slajdów z uwzględnieniem podstawowych reguł i definicji, ubrań i dodatków zalecanych, dopuszczalnych i niedozwolonych, przykładowe stylizacje, interesujące lektury i blogi,
- godzinną konsultację po każdych warsztatach,
- przygotowanie materiałów do sieci wewnętrznej w rozbiciu na poszczególne grupy pracownicze,
- konsultacje via mail miesiąc po ukończeniu szkolenia.
Przedstawiamy:
- funkcję budowania wizerunku jako narzędzia komunikacji i relacji międzyludzkich, rolę pierwszego wrażenia,
- wiedzę związaną z doborem garderoby biznesowej,
- reguły doboru garderoby w zależności od okazji.