Szkolenia i warsztaty

Każde szkolenie uwzględnia specyfikę potrzeb klienta. Dopasowujemy zawartość szkoleń do specyfiki firmy, wymogów branży i charakterystyki uczestników. Nadrzędnym celem szkolenia jest uświadomienie pracownikom, iż właściwy wizerunek służbowy jest skutecznym narzędziem w pozyskiwaniu klientów, wpływa na kształtowanie osobowości i poczucie własnej wartości.

Proponujemy:

  • szkolenie dla poszczególnych grup pracowników (osobno dla Pań i Panów) uwzględniające zasady dress code dla konkretnego stanowiska pokaz slajdów z uwzględnieniem podstawowych reguł i definicji, ubrań i dodatków zalecanych, dopuszczalnych i niedozwolonych, przykładowe stylizacje, interesujące lektury i blogi,
  • godzinną konsultację po każdych warsztatach,
  • przygotowanie materiałów do sieci wewnętrznej w rozbiciu na poszczególne grupy pracownicze,
  • konsultacje via mail miesiąc po ukończeniu szkolenia.

Przedstawiamy:

  • funkcję budowania wizerunku jako narzędzia komunikacji i relacji międzyludzkich, rolę pierwszego wrażenia,
  • wiedzę związaną z doborem garderoby biznesowej,
  • reguły doboru garderoby w zależności od okazji.